maandag 31 oktober 2011

kerststerretje met lichtje

deze leuke kerstster zag ik bij jenine van hobbyvision op haar blog, en ik vond het zo leuk dat ik hem ook maar gemaakt heb.

De ster heb ik bij hobbyvision besteld en wit gemaakt met crackle paint van Tim Holzz.

Het papier is van Maya design.

het hekje is geponsd met een MS pons.

en ook wat met die paint bewerkt.

de roosjes heb ik zelf gemaakt met de mal van Marianne, en de dennentakjes zijn van cheery lynn.

Het randje is ook van een MS pons.
De slinger met kerst erop heb ik gewoon zelf gemaakt.

Het magnoliaatje is van de kerst serie van Magnolia en ingekleurd met copic,s.

Het lichtje is zo,n veilig waxinelichtje, waar ik om de onderkant ook een strookje papier het geplakt.

Staat best heel gezellig deze donkere dagen en de kerst periode.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten